Thursday 12 January 2012

KENALI DIRIKU

Hello everyone....
Nama saya Fifie Hirano, just call me Fifie pun boleh la..
Anak kelahiran Sabah Negeri di Bawah Bayu.
Mempunyai 5 orang kakak dan seorang abang. Maksudnya anak bongsu kepada 7 orang adik beradik.
Masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi swasta. Jika anda pernah dengar kolej KLMU yang glamour tu di situ la saya menuntut.
Selain daripada itu, saya juga menjadi seorang pelajar di sebuah akademi iaitu akademi sixtyninez.. Pernahkah anda mendengar apa itu akademi sixtyninez??
Akademi inilah yang membuka ilham, dan meluaskan idea saya sehingga tercetusnya idea untuk buat blog ni..
Saya akan dedahkan satu persatu mengenai hari-hari yang kulalui bersama sixtyninez akademi..
Apa yang kucoretkan di sini segala-galanya adalah kisah benar suka duka pahit dan manis menempuh kehidupan ini serta pengalaman, pengetahuan dan pendedahan yang saya lalui setiap hari..

Fifie di Putrajaya
Menghadiri majlis perkahwinan
CEO Sixtyninez Akademi

No comments:

Post a Comment